Acum cateva zile prezentam cine sunt “jucatorii mari” din cadrul politicii europene de transport si făceam referiri asupra membrilor din România. Voi încerca un exerciţiu similar, de identificare a grupurilor de lobby din Bruxelles-ul european, de această dată referindu-mă la federaţii mici sau de nişă din această politică europeană. În paranteze adaug membrul din România, dacă acesta există.
AMRIE- The Alliance of Maritime Regional Interests in Europe
(fără membru în România)
CLECAT- European Association for Forwarding, Transport, Logistic and Customs Services
(USER - Union des Sociétés d'Expédition de la Roumanie)
CORTE- Confederation of Organisations in Road Transport Enforcement
(Romanian Road Transport Authority - ARR)
EBAA - Association for Business Aviation in Europe
(ROMANIAN AIRPORT SERVICES si TIRIAC AIR SA)
ECA - European Cockpit Association
(fără membru în România)
ECAR
(Prin BEUC- Association for Consumers' Protection – APC)
ECF
(CCN - Clubul de Cicloturism Napoca)
ECG - European Car-transport Group of Interest
(Everest Management Group SRL)
ECTA - European Chemical Transport Association
(fără membru în România)
EFIP - European Federation of Inland Ports
(ADMINISTRATION OF RIVER PORTS ON THE DANUBE)
EIA - European Intermodal Association
(Portul Constanta)
EIM - European Rail Infrastructure Managers
(fără membru în România)
ELFAA - LOW FARES AIRLINE ASSOCIATION
(fără membru în România)
ESPO - European Sea Ports Organisation
(Portul Constanta)
ESC – shippers
(fără membru în România)
FECC - The European Association of Chemical Distributors
(Solvay Romania)
FEHRL
(Centrul de Studii Tehnice Rutiere si Informatica - CESTRIN)
IACA
(fără membru în România).
Inland Navigation Europe
(Portul Constanta)
UIRR
(ROCOMBI)
Daca la nivelul organizatiilor mari se remarca o bună racordare a organizaţiilor româneşti cu structurile sectoriale europenene, la niveul organizatiilor mici Romania mai are inca de lucrat pentru o conectare reala.
Surprinde placut prezenta Portului Constanta in 3 federatii europene: cea a porturilor europene, a transportului intermodal si cea a navigatiei interioare.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu