Mi-a atras
atenţia un recent material publicat de PR Romania, în care Daniel Amzar spunea - “Odată cu web 2.0
specialiştii spun că PR-ul redevine PR, anume că avem capacitatea să comunicăm
direct cu receptorul final, eliminând mediatorul, fie că este vorba de
jurnalist sau blogger. Iar de aici până la a stabili obiective
pentru noua noastră campanie de PR de a creşte vânzările cu x procente nu mai
este decât un pas”.
Prin activităţile
de comunicare online, se sar câteva etape din circuitul clasic de transmitere a
mesajelor către publicul ţintă, şi astfel PR-ul reuşeşte, cum spune autorul să
producă efecte pe termen scurt, nu doar mediu şi lung.
Am mai subliniat pe
blog importanţa departamentului de PR, atât în relaţia cu exteriorul, dar totodată şi în
dezvoltarea dialogului interdepartamentar, atât de necesar în orice
organizaţie.
Dan LUCA /
Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu