sâmbătă, 28 aprilie 2012

PR 2.0 – adevãratul PR


Mi-a atras atenţia un recent material publicat de PR Romania, în care Daniel Amzar spunea -  “Odată cu web 2.0 specialiştii spun că PR-ul redevine PR, anume că avem capacitatea să comunicăm direct cu receptorul final, eliminând mediatorul, fie că este vorba de jurnalist sau blogger. Iar de aici până la a stabili obiective pentru noua noastră campanie de PR de a creşte vânzările cu x procente nu mai este decât un pas”.

Prin activităţile de comunicare online, se sar câteva etape din circuitul clasic de transmitere a mesajelor către publicul ţintă, şi astfel PR-ul reuşeşte, cum spune autorul să producă efecte pe termen scurt, nu doar mediu şi lung.

Am mai subliniat pe blog importanţa departamentului de PR, atât în relaţia cu exteriorul, dar totodată şi în dezvoltarea dialogului interdepartamentar, atât de necesar în orice organizaţie.

Dan LUCA / Bruxelles


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu