„Nu
va exista o creştere a valorii economice sustenabile dacă nu se va investi în
acelaşi timp în dezvoltarea personală şi în valoarea adăugată pe care o aduc
oamenii“ – spunea fondatorul Danone, Franck Riboud, încă de la începutul anilor
1900, conform unui recent material publicat de Richard
Branson.
Povestea
de mare succes recompensată cu premiul Nobel pentru Pace, “demonstrează cât
de puternică poate fi o idee bună. Şi multe aspecte ale acestui model
Grammen Danone poate fi aplicat şi altor afaceri existente”, profitul urmând să
apară în final, indirect.
Sfatul
de a utiliza resursele existente pentru a produce o schimbare, lucrând cu
oamenii din companie, cu produsele, chiar şi cu furnizorii iniţiali, este o
variantă mult mai simplă şi iată că şi una de succes pentru dezvoltare.
Sprijinirea
comunităţii şi a mediului în care îşi desfăşoară activitatea este o
tendinţă mult valorificată în prezent chiar şi de companiile care urmăresc
obţinerea de profit, nu doar de cele care au scopuri specifice, încadrate în
categoria non-profit.
Dan
LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu