Publicitatea online este ceva normal, iar
în “era facebook” era evident ca marketingul să pătrundă şi pe reţelele
sociale. Tot mai multe companii au profiluri pe aceste platforme, utile atât în
crearea imaginii, în stabilirea de contacte cu terţii, dar cum am mai spus şi
pentru găsirea
angajaţilor potriviţi.
Trendul ascendant în această privinţă se
manifestă şi în rândul companiilor româneşti. Specialiştii din domeniu,
recomandând totuşi prezenţa pe mai multe canale, incluzându-le şi pe cele
tradiţionale. Social media este ideală însă
pentru o mai bună apropiere şi o mai mare transparenţă. “Dacă anul trecut,
multe companii s-au axat pe crearea unei imaginii de marcă sau de companie prin
intermediul reţelelor sociale, în 2012, companiile conştientizează mai mult
rolul acestora în apropierea de client. Obţinerea unei imagini pozitive este
completată acum de indicatorii legaţi de creşterea vânzărilor, dar şi de
loializare”, declara în urma studiului recent realizat, Traian
Năstase, Online Project Manager GfK România.
Pascal Petitjean, responsabil cu strategia
pe reţelele sociale în cadrul Agenţiei internaţionale de comunicare Noir sur
Blanc din Franţa, a explicat pentru Finanţiştii, principalele modalităţi de a
promova o firmă sau un produs online - prima este crearea unei pagini Facebook,
a unui cont pe Twitter sau a unui canal You Tube, sau promovarea unui site
extern pe aceste platform, care apoi să fie mereu actualizate pentru a interacţiona
cu publicul-ţintă. Următorul pas sugerat
este publicitatea pe Facebook, sau “sponsorizarea” de link-uri pe Twitter.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu