sâmbătă, 9 iunie 2012

Publicitate 3.0


Publicitatea online este ceva normal, iar în “era facebook” era evident ca marketingul să pătrundă şi pe reţelele sociale. Tot mai multe companii au profiluri pe aceste platforme, utile atât în crearea imaginii, în stabilirea de contacte cu terţii, dar cum am mai spus şi pentru găsirea angajaţilor potriviţi.

Trendul ascendant în această privinţă se manifestă şi în rândul companiilor româneşti. Specialiştii din domeniu, recomandând totuşi prezenţa pe mai multe canale, incluzându-le şi pe cele tradiţionale.  Social media este ideală însă pentru o mai bună apropiere şi o mai mare transparenţă. “Dacă anul trecut, multe companii s-au axat pe crearea unei imaginii de marcă sau de companie prin intermediul reţelelor sociale, în 2012, companiile conştientizează mai mult rolul acestora în apropierea de client. Obţinerea unei imagini pozitive este completată acum de indicatorii legaţi de creşterea vânzărilor, dar şi de loializare”, declara în urma studiului recent realizat, Traian Năstase, Online Project Manager GfK România.

Pascal Petitjean, responsabil cu strategia pe reţelele sociale în cadrul Agenţiei internaţionale de comunicare Noir sur Blanc din Franţa, a explicat pentru Finanţiştii, principalele modalităţi de a promova o firmă sau un produs online - prima este crearea unei pagini Facebook, a unui cont pe Twitter sau a unui canal You Tube, sau promovarea unui site extern pe aceste platform, care apoi să fie mereu actualizate pentru a interacţiona cu publicul-ţintă.  Următorul pas sugerat este publicitatea pe Facebook, sau “sponsorizarea” de link-uri pe Twitter.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu