Un recent studiu realizat pe angajaţii unei firme de
investiţii evidenţiază că “membri ai echipei care nu lucrau în aceeaşi locaţie
cu liderii lor erau mai implicaţi şi mai dedicaţi – şi au dat în evaluări note
mai bune aceloraşi lideri – decât cei care lucrau îndeaproape cu liderii lor”.
Nu că aş considera comunicarea prin email ineficientă,
însă, aşa cum spune şi autorul materialului publicat
de Cariere, este importantă şi comunicarea directă, faţă în faţă a
managerului cu subordonaţii săi, indiferent de locaţia
în care îşi derulează activitatea profesională – dintr-un birou sau de
acasă.
Spuneam cu ceva timp în urmă de acel “management
omenesc”, în care liderul nu stă cu pistolul în coasta angajatului, dându-i
libertatea de a-şi organiza cum crede de cuviinţă îndeplinirea sarcinilor,
pentru a avea în final cele mai bune rezultate. În acelaşi context, tot mai
multe studii demnostrează eficienţă sistemului care încurajează intraprenoriatul.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu