miercuri, 9 ianuarie 2013

Idei inedite în comunicare

O nouă idee de marketing a fost aplicată de un lanţ cunoscut de magazine de îmbrăcăminte în magazinele din Brazilia – cu siguranţă te influenţează să vezi afişată pe umeraş, în timp real, creşterea numărului de Like-uri primite pe Facebook.

Tot cu ajutorul reţelelor de socializare, « compania aeriană daneză KLM a introdus aşa-numitul program "Meet and Seat" cu ajutorul căruia le oferea pasagerilor posibilitatea de a se aşeza lângă o persoană pe care ar fi dorit să o cunoască, fie într-un mod personal, fie pentru eventuale parteneriate în afaceri. Aranjamentul se făcea cu ajutorul informaţiilor postate de pasageri pe Facebook sau LinkedIn, conform Springwise.com ».

O ştire interesantă, promovată pe o ceaşcă de cafea a putut creşte traficul publicaţiei online cu 41% în timpul campaniei.

Poate unele dintre aceste idei par la prima vedere anecdotice, însă mă aştept ca inovaţiile tehnologice să dea naştere la tot mai multe astfel de “business-uri” la care nici nu ne-am fi gândit acum câţiva ani.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu