3.0 a dat
oamenilor de PR oportunităţi de relaţionare care până acum erau imposibil de
realizat. Miruna
Popazu, o tânără pasionată de acest domeniu, ilustrează PR-ul excelent,
prin 3 paşi, bazele proiectelor la care contribuie Web 1.0, cu “research-ul”
aferent, apoi etapa de
PR 2.0, descris de Miruna ca fiind “corelaţia dintre obiective, rezultatele
cercetării şi tacticile pe care le avem la dispoziţie pentru a obţine maxim de
rezultate în acest proces”.
În abordarea propusă de
aceasta, PR 3.0 aduce în prim plan calităţile PR-iştilor, “acelea de bun
organizator, comunicator, vizionar, organizator al timpului investit, prieten
cu internetul şi cunoscător al calităţilor şi defectelor acestuia, utilizator
înrăit al „gadget-urilor” din dotare şi purtător de mesaje controlate şi
orientate în direcţia corectă”. Web
3.0 le dă şansa să dezvolte toate acestea pentru un PR complet, desăvârşit.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu