Am scris recent pe blog despre calităţile unui adevărat lider, comunicarea eficientă fiind una dintre cerinţele esenţiale. Un articol interesant, semnat de Sorana Savu, Senior Partner la Premium Communication, punctează regulile care trebuie respectate pentru a realiza acest lucru: Transmiterea unui număr restrâns de mesaje strategice, corelate cu măsurile luate în cadrul organizaţiei; Formularea memo-urilor clare, chiar şi pentru necunoscuţi şi necunoscători; Evitarea limbajului de lemn; Mesaje comune atât în comunicarea internă cât şi în cea externă, chiar dacă nu întotdeauna informaţia este pozitivă.
Este de asemenea recomandabil ca în perioadele de criză, “ieşiţi cu curaj în faţă, expuneţi problema şi calea pe care o veţi urma pentru soluţionarea ei”.
Autenticitatea – omul şi funcţia nu sunt totul. Acestea trebuie încununate de fapte şi cuvinte pe măsură – o cerinţă imperativă pe care am învăţat-o în această eră marcată de Internet şi efectele crizei.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu