Prea puţin se discută despre importanţa consultanţei în PR. Aşa cum spune autoarea unui articol ce poate fi citit în PR Romania, “Problema reală a relaţiilor publice este că rolul lor este adesea redus la execuţie, la „o activaţie simpatică pentru angajaţi” sau „nişte articole de bine despre produsul nostru”. Dacă activitatea de relaţii publice este formulată în aceşti termeni, ea nu va avea niciodată obiective reale de relaţii publice, care vizează percepţiile, atitudinile, imaginea, reputaţia”.
Tot aici se punctează: “Consultanţa implică o anumită poziţionare, un anumit fel de a gândi lucrurile şi de a te comporta, chiar şi atunci când ai o sarcină de rutină. Aceasta este atitudinea pe care oamenii de PR trebuie să înveţe să şi-o asume şi care, în timp, va genera schimbări şi în percepţia şi comportamentul celor cu care colaborăm”.
Tot pentru a se evita confuziile între rolul persoanelor dintr-o organizaţie, un mesaj în care este evidenţiată linia de demarcaţie între a fi manager sau a fi lider, poate fi citit de asemenea pe blog.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu