Într-un articol al revistei Biz, istoricul Filip-Lucian Iorga analizează imaginea Casei Regale pentru români, iar Aneta Bogdan, din perspectiva creatorului de branding.
Asocierea cu numele Casei Regale a României conferă în prezent multor companii furnizoare de bunuri şi servicii prestigiu şi rezonanţă, cu o frază interesantă “pentru a încheia orice discuţie cu tentă politică şi socială, sunt dintre aceia care nu văd în actuala Casă Regală a României salvarea naţiunii noastre, dar în acelaşi timp sunt de părere că această instituţie are un potenţial imens de influenţare a capitalului reputaţional al naţiunii române”.
Este foarte adevărat că istoria poate fi valorificată ca brand prezent şi poate constitui un adevărat potenţial de viitor, nu numai în bussines, ci şi în campanii de ţară ca şi completare şi susţinere a autenticităţii brandului naţional.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu