„O organizaţie este sănătoasă atunci când oamenii vorbesc unii cu alţii, nu unii despre alţii“, este o frază care mi-a atras atenţia într-un articol din Cariere. Acolo, consultantul Dorin Dancu aduce în discuţie importanţa feedback-ului în orice relaţie. Axat strict pe comunicarea în cadrul unei organizaţii, atrage atenţia asupra necesităţii de a exista un feedback corect, real, tridirecţional - de la manager la subalterni, între aceştia din urmă, şi între subalterni şi manager.
Nu este o misiune uşoară, însă managerul este responsabil de conştientizarea importanţei feedback-ului, indiferent de vârsta pe care o are în raport cu subalternii şi de explicarea acestuia pe înţelegerea angajaţilor, până la crearea unei obişnuinţe, a unui reflex în comunicarea în cadrul organizaţiei, caracterizată de sinceritate şi obiectivism.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu