Trainingurile au câştigat multe procente în bugetele companiilor, însă specialiştii au observat un nou trend. În 2011 nu s-au mai cumpărat doar zile de training, ci „intervenţii complexe, combinate cu programe de consultanţă, coaching şi instrumente de Learning Transfer“, după cum spune Marius Decuseară Brandenburg, Country Manager Trend Consult Group.
O altă tendinţă influenţată de criza ce marchează domeniul economic, este insistarea pe pregătirea personalizată a angajaţilor existenţi, cu vechime în organizatie, în detrimentul noilor angajari.
Compania clasată pe locul întâi în domeniul trainingului şi consultanţei, la nivel naţional, promovează flexibilitatea, printr-un interesant sistem de lucru – „Primul lucru pe care îl află o persoană care doreşte să intre în echipa noastră de consultanţi este că nu facem angajări. Ne ferim de mentalitatea pasivă de slujbaş care aşteaptă ziua de salariu şi căruia cineva trebuie să-i dea de lucru. Căutăm antreprenori care sunt dispuşi să-şi asume riscuri alături de noi“, explică Andrei Goşu, directorul general al Ascendis. În plus, „consultanţii nu au program şi birouri fixe, vin când simt nevoia şi se aşază la orice birou liber. Nu au şedinte, nu fac raportări. Este la latitudinea consultantului dacă intră sau nu într-un proiect“ - această metodă impregnează cu siguranţă mult mai multă calitate serviciilor care sunt puse la dispoziţia clienţilor.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu