Tipografia clujeană deţinută de agentia Qual
Media Group a devenit tiparniţa BNR. Aici nu sunt tipărite bancnotele, însă
compania din Cluj reprezintă locul unde sunt produse albumele şi unele din
documentele BNR, produsele tipografice superpremium, de la cataloagele
aniversare ale BNR la materialele prin intermediul cărora banca centrală
românească realizează comunicarea oficială cu celelalte bănci, inclusiv cu
Federal Reserve a Statelor Unite ale Americii sau cu Banca Centrală Europeană.
Eugen Albu, CEO al Qual Media Group, spune că BNR reprezintă un client
deosebit de exigent. ”Pot să spun că această relaţie dintre BNR şi noi a avut
pentru echipa Qual Media Group şi un rol educativ. Ne-a impus disciplinarea
modului de lucru, pentru că BNR este un client foarte eficient, un model si
pentru alte institutii publice. Echipa condusă de guvernatorul Mugur Isărescu
ne-a inspirat să considerăm performanţa nu doar o condiţie a colaborării, ci o
misiune de nobleţe”.
Compania a reuşit să atragă pe lângă clienţi puternici din ţară şi nume
recunoscute la nivel internaţional. Astfel, deţine birouri nu doar în
Cluj-Napoca, Bucureşti, ci şi la Bruxelles. În capitala Belgiei Qual Media
Group are drept parteneri o serie de instituţii europene şi de organizaţii
continentale. E important atât pentru Qual Media, cât şi pentru orice companie,
să desfăşoare activitate naţională şi să aibă în acelaşi timp viziune spre
Bruxelles.
Felicitări pentru Qual şi Eugen! ... şi nu în ultimul rând, mulţumiri
pentru sprijinul acordat în lansarea cărţilor
mele personale!
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu