vineri, 21 iunie 2013

Identitate locală, succes naţional, prezenţă europeană: Qual Media Group


Tipografia clujeană deţinută de agentia Qual Media Group a devenit tiparniţa BNR. Aici nu sunt tipărite bancnotele, însă compania din Cluj reprezintă locul unde sunt produse albumele şi unele din documentele BNR, produsele tipografice superpremium, de la cataloagele aniversare ale BNR la materialele prin intermediul cărora banca centrală românească realizează comunicarea oficială cu celelalte bănci, inclusiv cu Federal Reserve a Statelor Unite ale Americii sau cu Banca Centrală Europeană.

Eugen Albu, CEO al Qual Media Group, spune că BNR reprezintă un client deosebit de exigent. ”Pot să spun că această relaţie dintre BNR şi noi a avut pentru echipa Qual Media Group şi un rol educativ. Ne-a impus disciplinarea modului de lucru, pentru că BNR este un client foarte eficient, un model si pentru alte institutii publice. Echipa condusă de guvernatorul Mugur Isărescu ne-a inspirat să considerăm performanţa nu doar o condiţie a colaborării, ci o misiune de nobleţe”.

Compania a reuşit să atragă pe lângă clienţi puternici din ţară şi nume recunoscute la nivel internaţional. Astfel, deţine birouri nu doar în Cluj-Napoca, Bucureşti, ci şi la Bruxelles. În capitala Belgiei Qual Media Group are drept parteneri o serie de instituţii europene şi de organizaţii continentale. E important atât pentru Qual Media, cât şi pentru orice companie, să desfăşoare activitate naţională şi să aibă în acelaşi timp viziune spre Bruxelles.

Felicitări pentru Qual şi Eugen! ... şi nu în ultimul rând, mulţumiri pentru sprijinul acordat în lansarea cărţilor mele personale!

Dan LUCA / Bruxelles

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu