Dacă trebuie să
analizăm blogurile,
ca sursă de informare, acestea trebuie într-adevăr să ofere informaţii bune
şi bine structurate, un conţinutul de calitate, interesant şi relevant, un
design atrăgător şi o anumită frecvenţă a actualizărilor, după cum foarte bine
precizează Dragoş Nicolae într-un recent material Cariere.
“Acestea au fost şi
criteriile pe care s-au ales câştigătorii primei ediţii „Top bloguri corporate
în România”, o iniţiativă menită să încurajeze blogurile de companie şi de
brand. Lista este relativ cuprinzătoare în ceea ce priveşte domeniile acoperite
de cele 17 bloguri nominalizate: trei sunt de tehnologie, două vând produse
foto şi IT, trei sunt oarecum conectate la produsele pe care le fac sau
distribuie (mobilă, automobile), două sunt de călătorii, iar ultimele şapte nu
pot fi încadrate exact într-un singur domeniu”.
Dacă până acum
companiile se diferenţiau în principal prin calitatea serviciilor şi produselor
pe care le oferă clienţilor, vom auzi din ce în ce mai mult de “blogurile
corporate”, îmbunătăţite permanent pentru o cât mai bună vizibilitate şi
apreciare din partea publicului.
Dan LUCA /
Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu