În ultimele 6
luni am fost implicat la Bruxelles într-un proiect de suflet. Am încercat împreunã
cu colegii de la EURACTIV, dar și cu prietenii de la ZN, sã identificãm cine
sunt personale cele mai influente în lumea afacerilor europene și cum aceștia
interacţioneazã digital cu factorii de decizie. A iesit ceva
de un impact colosal, iar pentru amatorii de "stakeholders mapping"
le recomand pagina care explicã metologia evaluãrii și prezintã lista celor mai buni 40.
Dar partea
interesantã a proiectului a fost organizarea unui eveniment în Centrul de Presã
european, în care 50% din "premianţi"
au împãrtãșit unui public divers câteva dintre secrete. Vã recomand sã urmãriţi pe
Twitter derularea întregului eveniment: #euinfluencer. Într-o searã în care la 200 metri sefii de state,
reuniţi în Consiliu, decideau viitorul UE, 150 de persoane
au "coborât" de pe platorile digitale în mijlocul celor care îi
respectã și – de multe ori – venereazã.
Încurajaţi
de succesul primei ediţii, cu siguranţã
vom avea și ediţia EUinfluencer 2018!
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu