joi, 24 ianuarie 2008

Grupurile de interese europene şi Web 2.0

În luna noiembrie a anului trecut prezentam rolul inserţiilor video şi a blogurilor în comunicarea europeană. De câteva zile am concluzionat un nou sondaj de opinie, de data aceasta ţinta fiind grupurile de interese prezente în capitala Europei.

294 răspunsuri primite şi câteva concluzii interesante:

  • Deşi 60% dintre federaţiile europene sunt familiarizate cu blog-urile, doar 32% văd în blog un canal de comunicare extern.
  • 80% dintre cei care au răspuns la chestionar urmăresc video-uri online, iar 45% întrevăd o valuare adăugată în utilizarea video online ca şi procedeu de comunicare.
  • Dacă ne referim la “content syndication”, 36% dintre federaţii consideră că este importantă o astfel de “aplicaţie web” pentru activitatea pe care o desfăşoară.


Mai multe informaţii despre acest sondaj de opinie – incluzând surse de informare, strategii optinime de comunicare, structura de organizare, toate raportate la federaţiile europene din Bruxelles-ul european - se vor prezenta cu prilejul EuroConference2008 de la Bruxelles din 28 februarie 2008.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu