De la o simplă reţea de socializare care îşi propunea să
ajute utilizatorii să îşi găsească prieteni vechi cu care nu au păstrat
legătura, acum, „Facebook te ajută să interacţionezi
cu audienţa fără intermediari şi îţi oferă conectivitate, interactivitate,
accesibilitate, vânzare şi comunitate", spune Loredana
Popasav, CEO şi fondator al companie de marketing digital Purple Cat.
Pătrunderea în social media a “Bruxelles-ului” nu mai este
o noutate, însă, foarte bine subliniat, “numărul de fani arată audienţa unui
brand pe Facebook, dar nu e suficient să ai sute de mii de like-uri ca să ai o
comunicare eficientă. „Partea socială a acestui canal, adică rata de
interacţiune a audienţei cu brandul, reprezintă cel mai important beneficiu al
Facebook sau a oricărui alt canal de Social Media. Dacă ai doar audienţă mare,
dar nu şi interacţiune, este similar cu a da reclame la televizor",
explică Loredana Popasav.
Indiferent că este vorba de un producător de automobile,
de o mare entitate financiară sau de însuşi Parlamentul European, feedback-ul
publicului este important pentru stabilirea strategiilor viitoare conform
cerinţelor acestuia.
Dan LUCA
/ Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu