sâmbătă, 25 august 2012

“Silicon Valley românesc” în mişcare

Dacă românii s-au orientat în jurul anilor ’90 spre afaceri IT în zona de hardware și software, în ultimii ani, noua generație s-a adaptat noilor cerinţe în domeniu şi s-a îndreptat spre industria rețelelor sociale, adică software și servicii.

Din prima categorie fac parte George Haber sau Sorin Cişmaș, fondand  companiile Compcore (precursorul DVD-ului) și Mobilygen.  Mircea Pașoi și Cristian Strat s-au manifestat după 2010, care, aşa cum precizează şi materialul Forbes, au fondat afacerea Summify (reţele sociale), vândută la începutul anului către Twitter.

Piaţa actuală este caracterizată de investiţiiile dar și tranzacțiile de vânzare mult mai mici, însă profilul antreprenorului rămâne acelaşi – confruntarea cu riscul imposibil de evitat, flexibilitatea şi adaptabilutatea ca şi condiţii esenţiale.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu