luni, 17 septembrie 2012

(Re)învăţarea PR-ului

Ca şi confirmare a faptului că vizibilitatea marilor companii în spaţiul social media este în continuă dezvoltare, vin şi rezultatele unui recent studiu realizat pe această temă. În contextul în care s-a demonstrat că oamenii vorbesc tot mai mult despre organizaţii, schimbă informaţii despre branduri, acestea şi-au pus foarte bine la punct activitatea pe Facebook şi Twitter.

Astfel, instrumentele de comunicare către public se schimbă. După cum spune în materialul PR Romania, Raluca Ene, Director al unei agenţii PR, “comunicatul de presă, aşa modernizat şi restructurat din temelii cum e acum, va mai rămâne ceva vreme cu noi, însă modul lui de întrebuinţare s-a restrâns şi s-a schimbat. În acelaşi timp, social media, blogurile acaparează bucăţi tot mai mari din plăcinta diseminării de informaţie”.

Specialistul PR trebuie în aceste condiţii să fie mult mai flexibil, să “re-înveţe arta conversaţiei”, trimitând mesaje personalizate, la care publicul, care nu mai este doar client, poate să reacţioneze imediat.

În finalul articolului autoarea consideră că se realizează deja o trecere de la PR-ul 2.0 la cel conversaţional.

Dan LUCA / Bruxelles

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu