Am fost invitat din nou de Colegiu Vesalius
din Bruxelles să ţin un curs de 3 ore pe tema Comunităţii actorilor UE, presei
europene şi influenţei New media asupra comunicării europene. Am fost rugat de către
decan să prezint totul într-un mod foarte practic, fără prea multă teorie şi
filozofie. “Studenţii aceştia vor să îşi găsească rapid un loc de muncă după
absolvire şi vor să fie instruiţi cât mai mult în lucruri practice”. Am înţeles
şi de ce. Dintre studenţi aproximativ 75% erau americani sau canadieni.
Discuţia a fost foarte “fluidă”, la fel
ca cea din 2009 când am fost gazda Colegiului, axându-ne mult dezbaterea pe
“produse inovative”, care prind la nişa de Bruxelles, sau ce fel de companii au
potenţial de a prezenta servicii noi pe o piaţă foarte atipică.
Conceptele de antreprenor sau intraprenor
în afaceri europene au trezit interesul tinerilor de 20-25 de ani, care au
înţeles cu această ocazie oportunităţile oferite de “sfera Bruxelles-ului
european”.
O adevărată plăcere interacţia cu astfel de
studenţi!
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu