Creşterea cifrei de afaceri în domeniul PR înregistrată
anul trecut este mult mai mare decât cea înregistrată de companiile de
publicitate. PR-ul românesc a cunoscut o expansiune în ultima perioadă,
depăşind bugetele atrase de presa scrisă sau de radiouri, conform unui studiu
realizat recent de Forbes
România.
Deşi în vreme de criză, PR-ul românesc s-a dovedit un
domeniu profitabil, evoluând nu doar din punct de vedere cantitativ, crescând
aşa cum spune autorul materialului, Petre Barbu, şi în complexitate şi
profesionalism.
“Dacă domeniul relaţiilor publice a debutat în România cu
specialişti în comunicare axaţi pe media relations şi focus mai mult pe
execuţie, în 2012 vorbim despre valoarea adăugată consultanţei nişate, pe care
un comunicator o poate oferi unui brand”, spune Elena Olteanu, General Manager
4 ACE.
Despre aceleaşi schimbări
vorbeam şi la nivel macro. E bine că şi companiile româneşti au sesizat importanţa
seriozităţii în comunicare, şi cum spunea Cătălina Stan, preşedinte şi CEO al
BDR Associates, “astăzi putem vorbi de maturitatea profesională a majorităţii
celor care evoluează în comunicarea strategică”.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu