marți, 6 noiembrie 2012

Avântul PR-ului românesc

Creşterea cifrei de afaceri în domeniul PR înregistrată anul trecut este mult mai mare decât cea înregistrată de companiile de publicitate. PR-ul românesc a cunoscut o expansiune în ultima perioadă, depăşind bugetele atrase de presa scrisă sau de radiouri, conform unui studiu realizat recent de Forbes România.

Deşi în vreme de criză, PR-ul românesc s-a dovedit un domeniu profitabil, evoluând nu doar din punct de vedere cantitativ, crescând aşa cum spune autorul materialului, Petre Barbu, şi în complexitate şi profesionalism.

“Dacă domeniul relaţiilor publice a debutat în România cu specialişti în comunicare axaţi pe media relations şi focus mai mult pe execuţie, în 2012 vorbim despre valoarea adăugată consultanţei nişate, pe care un comunicator o poate oferi unui brand”, spune Elena Olteanu, General Manager 4 ACE.

Despre aceleaşi schimbări vorbeam şi la nivel macro. E bine că şi companiile româneşti au sesizat importanţa seriozităţii în comunicare, şi cum spunea Cătălina Stan, preşedinte şi CEO al BDR Associates, “astăzi putem vorbi de maturitatea profesională a majorităţii celor care evoluează în comunicarea strategică”.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu