vineri, 3 octombrie 2014

Cinematografia, actor în crearea brandurilor naţionale

Sugeram crearea unei literaturi cu rol în promovarea Europei, dar acest rol îl poate juca la fel de bine şi cinematografia. Idee se poate aplica cu succes şi la nivel naţional. Figurile istorice pot deveni branduri naţionale, asta apropo de noul film lansat recent de americani, producţie ce îl are ca personaj principal pe Vlad Ţepeş.

“Dracula ar putea fi un brand care să salveze turismul din România”, sugestie pe care o făcea în 2012 şi Dan Matei Agathon, atunci când pe marile ecrane rula filmul de animaţie Hotel Transylvania. Toată această frenezie legată de Dracula şi întreţinută episodic prin producţii cinematografice de top trebuie transformată în turişti pentru România. “Dacă ne împiedicăm de pudibonderii false şi nu profităm de brandul turistic Dracula, România are de pierdut o reclamă mondială oferită gratis de Hollywood, aşadar şi milioanele de fani Dracula care ar putea vizita ţara noastră în căutarea acestui personaj de legendă”, explica Dan Matei Agathon.

Cineaştii români sunt apreciaţi la nivel internaţional, e păcat să nu profităm de talentul lor în dezvoltarea României. Putem găsi personaje care să prindă la public şi să ne facem astfel cunoscuţi.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu