joi, 20 noiembrie 2008

Ofertele academice “duble”, succes în marketing-ul academic

Recent am încheiat de prezentat studenţilor de la masterul în comunicare şi afaceri europene de la IHECS - Institutul de Înalte Studii în Comunicare Socială de la Bruxelles - cursul care a cuprins 30 de ore şi cred că este un bun prilej de a scrie câteva rânduri.

Observ tot mai mult tendinţele de “specializare-dublă” în cadrul învăţământului superior, iar ceea ce face IHECS-ul prin oferta sa, confirmă acest lucru: e timpul ca “ştiinţa” afacerile europene să se combine cu alte specializări, precum ştiinţele comunicării, în acest caz. Este pe aceeasi linie cu oferta celor de la Gorizia (comunicare şi afaceri europene), dar şi pe ideea MBA-ului de la UBI (pregătirea specialiştilor în administrarea afacerilor, dar şi în lobby-ul european).

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu