joi, 19 martie 2009

Grupurile de interese europene şi comunicarea


Recent am prezentat câteva din rezultatele unui nou sondaj de opinie în care analizam, împreună cu experţii de la Kellen Europe, tendinţele în comunicarea grupurilor de interese din Bruxelles-ul european.

170 răspunsuri primite şi câteva concluzii interesante:
Presa specializată în afaceri europene” şi “presa tehnică” sunt o prioritate pentru federaţiile industriale (65% şi respectiv 63%), doar 18% considerând important să interacţioneze cu presa mare din capitalele europene;
Se observă că blogurile sunt considerate o oportunitate în comunicarea externă doar pentru 25% dintre asociaţii, aproximativ la fel ca şi acum doi ani;
În schimb, video online este tot mai apreciat ca “tool” de comunicare extern (creştere de la 5% la 17% în ultimii doi ani);
Abonarea la Newslettere este preferată de 76% dintre asociaţii, doar 23% preferând RSS-ul.

Mai multe despre această cercetare voi prezenta în conferinţa de la sfârşitul lunii aprilie, EuroConference 2009.

Celor interesaţi de rezultatele EuroConference 2008, le recomand ceea ce am publicat pe blog anul trecut.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu