luni, 16 martie 2009
Nervozitatea consultanţilor pe timp de criză
Recent am făcut parte din colectivul de cercetare care a încercat să evalueze iniţiativa Comisiei Europene în direcţia transparenţei lobby-ului european. Toate acestea le-am prezentat recent în cadrul unui seminar organizat de ECPA, la începutul lunii martie.
Criza financiară, pe care o trăim cu toţii, afectează diferite sectoare de activitate. Cu prilejul acestui eveniment consultanţii europeni au emis anumite strategii pentru a face faţă mai bine actualei situaţii. Principale direcţii sugerate sunt: investiţia în inovaţie; demonstrarea, apelând la cât mai multe argumente, că un client investeşte banii în acţiuni care îi aduc beneficiu clar; sau vizibilitatea firmelor de consultanţă. Mulţi consideră că actuala criză e temporară, iar firmele care rezistă vor ieşi din ea întărite.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu