BBC prezintă rezultatele studiului realizat de compania Nielson, care şi-a propus alcătuirea unui top a celor mai vizitate site-uri în luna ianuarie 2010, în Marea Britanie, Franţa, Germania, Italia, Spania, Elveţia, Brazilia, SUA şi Australia.
Din harta interactivă, excelent realizată, reiese clar faptul că pe primele locuri se clasează motoarele de căutare şi portalurile, site-urile media şi cele de ştiri, apoi cele comerciale, cele de softwere, urmate de reţelele sociale. Este uşor de urmărit de asemenea nominalizarea şi detalierea numerică şi procentuală a vizitatorilor unici, pentru patru dintre marile categorii.
Prezentarea de faţă fiind posibilă prin metoda “treemap”, metodă ce are ca principiu tocmai expunerea unei analize extrem de complexe într-un spaţiu restrâns.
Poate nu e rău să avem pe viitor şi o astfel de hartă doar pentru presa afacerilor europene.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu