De curând au avut loc primele meciuri MBA în afara SUA, mai precis la Londra. Prin lărgirea “frontierelor” sporturilor naţionale, organizatorii urmăresc nu numai promovarea sportului în sine, ci şi câştigarea de noi fani şi sponsori, cei din urmă având de beneficiat la rândul lor de pe urma globalizării în sport, printr-o mult mai mare vizibilitate.
Spuneam într-un mesaj anterior despre dezvoltarea sportului la nivel european şi global, despre importanţa susţinerii permanente şi de pretutindeni pentru brandurile puternice - Turul Franţei de vara trecută având o etapã cu finalul la Bruxelles.
În cultură, pe acelaşi principiu al globalizării, se apelează la franciza muzeelor, iar dacă ar exista calitate şi cerere, am putea asista pe viitor la un meci de fotbal din campionatul României între, de exemplu, CFR Cluj şi Poli Tmişoara, jucat la Bruxelles.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu