Multe multinaţionale din domenii precum telecomunicaţii, consultanţă, call center, marketing sau asigurări au ales să aibă puncte de lucru în alte ţări decât cele ale publicului ţintă, iar altele, când natura muncii le permite, nu au nici măcar sediu, comunicarea între angajaţi realizându-se doar prin e-mail, telefon sau messenger. În România flexiwork-ul se întâlneşte deocamdată încă în puţine cazuri.
Flexibilitatea este o realitate, din ce în ce mai uşor de atins chiar şi la capitolul muncă, asta cu ajutorul noilor tehnologii. Acest lucru se poate chiar şi atunci când lucrezi ca jurist pentru Comisia Europeană. Şi în aceste cazuri „Sistemul resurselor umane la nivel comunitar e impecabil, totul e astfel conceput încât să poţi să dai maximum de randament, superiorii te roagă, nu te obligă, nimeni nu ridica tonul, iar după o perioadă petrecută pe postul pe care te-ai angajat, ai libertate totală să schimbi departamentul”.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu