Spuneam că imaginea online constituie un CV virtual valoros în selectarea candidaţilor la angajare. Compania americană SelectMind arată că mai mult de 80% din angajatori folosesc reţelele sociale în procesul de recrutare.
“În România, 70% din angajatorii care folosesc reţelele sociale preferă să recruteze de pe LinkedIn, în principal datorită costurilor reduse şi a posibilităţii de a obţine referinţe despre aplicanţi rapid. De asemenea, 63% din companii au o pagină pe Facebook unde postează anunţuri de joburi, traininguri sau alte informaţii legate de activitatea lor, platforma creată de Mark Zuckerberg fiind principala formă de promovare a companiilor în mediile sociale”, conform datelor articolului publicat de Adevărul.
Nu ar fi o idee rea, mai ales pentru tinerii care sunt în căutarea unui loc de muncă, ca aceştia să-şi actualizeze şi să-şi revizuiască profilele pentru a demonstra încredere şi maturitate. Totul pentru a avea un CV complet.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu