joi, 15 august 2013

Informaţia “ambalată” conform cerinţelor contemporane


Jeff Bezos, americanul care a cumpărat The Washington Post, declara că presa scrisă va dispărea în următorii 20 de ani. “Poate vor exista ca produse de lux, în unele hoteluri, care doresc să le ofere ca pe un serviciu extravagant”, explica acesta înainte de a achiziţiona renumita publicaţie.

Divizia tipărită a Washington Post a înregistrat un declin în venituri de 4%, în timp ce procentul creşterii veniturilor obţinute din publicarea online a fost dublu. Noul proprietar afirma de asemenea că “pe internet, oamenii nu plătesc pentru ştiri şi este prea târziu pentru ca acest lucru să se schimbe”.

“Problema este că mulţi cititori preferă încă versiunea tipărită”. Astfel, va exista o perioadă de tranziţie semnificativă în care editorii vor avea nevoie atât de versiunea online, cât şi de cea tipărită, asta până ce fiecare casă, conform viziunii lui Bezos “va avea mai multe tablete, ceea ce va deveni regula şi ea va oferi un impuls şi ziarelor”.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu