Comisia
Europeană lansa recent Broșura „Secretul
succesului”, ediția 2012-2013, aratând că, în afaceri, ”nu este nevoie de
un început grandios pentru a avea un impact semnificativ”.
Printre
exemplele pozitive alese de Comisia Europeană este creionat, şi asta m-a făcut
să mă simt mândru incă o dată că sunt român, şi portretul unui antreprenor
român de succes - Ingrid Vlasov, cea care, după ce a studiat design vestimentar
la Institutul European de Design de la Roma, și-a creat propria casă de modă în
1997 și a devenit ulterior unul dintre cele mai cunoscute nume din moda
românească, scria Comisia Europeană despre designerul român.
În interviul
acordat de Ingrid Vlasov, aceasta spunea: “Trebuie să fii încrezător în
competenţele tale, dar să fii în același timp foarte atent. Este esenţial să
evaluezi toate riscurile înainte de a porni”, şi "să fii intereprizător în
competenţele tale", aş adăuga eu! -
ajută foarte mult să faci ceea ce este potrivit pentru tine.
Dan LUCA /
Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu