joi, 28 mai 2015

Cât de “viu” este sportul în România?

Revin puţin la situaţia sportului în România. Subliniam că performanţa cere investiţie, însă asta nu e totul. Sunt sporturi despre care abia se mai aude, câte un articol răzleţ în ziarele şi publicaţiile de profil, şi e păcat. La fel, şi despre sportivii români, cu rezultate bune, însă activi în domenii mai puţin promovate.

Administraţiile locale, chiar şi cele din mediul rural, au profitat de fondurile  europene, destinate dezvoltării infrastructurii sportive: terenuri moderne, săli de sport, vestiare. Şi asta este foarte bine! Ceea ce este important însă este să se şi folosească acum capacitatea lor. Se găsesc şi sursele de finanţare a preparatorilor?

Până la urmă, este vorba despre un deficit cultural, sau de unul economic?...

Despre sportul românesc şi despre cum se poate construi un brand sportiv, mai puteţi citi:




Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu