Acum
8 ani prezentam pe larg strategia comunicãrii politicilor europene prin 4
canale: academic, training, cercetare şi consultanţă. Mesaj înca de
actualitate.
De
câteva luni am început cooperarea în domeniul academic cu Universitatea Liberã
din Bruxelles (ULB), prin cursuri despre “Bruxelles
au concret” sau “Non-institutional
(private) actors in the making of EU law”. Sãptãmâna aceasta am extins
implicarea și pe palierul training, participând la o prezentare axatã pe
subiectul "Engage
with EU stakeholders".
Timp
de 4 ore am abordat teme de interes precum:
Ø EU landscape,
Ø European
Transparency Register and the Lobby in Brussels,
Ø Stakeholders (ex.
Agriculture),
Ø History of EU media,
Ø How to work with
the EU media,
Ø The influence of
New media,
Ø Trends in
multimedia.
Adaptarea
comunicãrii în afacerile europene, utilizând multimedia, este un exerciţiu necesar. Câteva
exemple practice:
Ø The
CAP and the Digital Single Market (Infographic)
Ø Electricity
prices in Europe (Animated infographic)
Ø What
role for positive nutrition in the future? (Event video)
Ø Social
Dialogue in Europe: the European Chemical Employers Group (Video statement)
Aștept
cu mare nerãbdare organizarea urmãtoarei sesiuni în primãvara anului 2017.
Dan
LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu