Ziarul Financiar publica recent un material despre realizările producătorului
clujean Jolidon, controlat de Gabriel Cârlig. „Exporturile vor
contribui în 2013 cu 55% la totalul cifrei de afaceri a companiei, depăşind
astfel pentru prima dată ponderea pieţei locale. Exporturile au crescut în
ultimul an, în timp ce piaţa locală a rămas la un nivel similar celui din
2012“, preciza antreprenorul român.
După ce Jolidon a
închis în criză toate magazinele proprii pe care le deţinea în afara ţării, pentru
a stabiliza businessul afectat de criza financiară, continuă totuşi să îşi
exporte prin distribuitori produsele în Asia, şi în mai multe ţări europene, în
ultima perioadă la portofoliul clienţilor adăugându-se şi India şi Japonia.
Scriam recent despre succesul unui alt antreprenor român, care a reuşit în
industria vestimentară, şi sunt multe
astfel de exemple, poate mult mai cunoscute pe piaţa externă decât în ţară.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu