marți, 12 august 2014

″Marea Buclă″ - între simbol şi afacere


Un articol publicat de cotidianul „Le Monde“ subliniază că după Campionatul Mondial de fotbal şi Jocurile Olimpice de vară, Turul Franţei este cel mai urmărit eveniment sportiv din lume, cu un buget de aproximativ 110 milioane de euro pe an.

În 2010 am luat parte, ca spectator, la această mare competiţie sportivă, care a avut un finish de etapã în Bruxelles şi am simţit emoţia pe care o transmite acest brand francezilor, dar nu numai.

Cum publicul nu plăteşte bilet de intrare pentru a asista la cursă, sunt milioanele de euro care sunt rulate pentru drepturile de televizare, brandurile care sunt asociate cu imaginea ″Marii Bucle″, premiile de sute de mii de euro pentru câştigători...

Sportul implică în diverse moduri... Sportul înseamnă o mare competiţie, în teren şi în afara lui:





Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu