După
lansarea din 2009
în social media, Parlamentul European explică motivul pentru care se bucură
de un număr atât de mare de fani în cadrul reţelelor sociale - graţie
anunţurilor publicitare postate de cei interesaţi pe pagina lor de profil şi
apoi diseminate şi accesate gratuit de alţi utilizatori Facebook. Acest sistem
plasează Parlamentul European în topul instituţiilor publice, fiind depăşit
doar de Casa Albă şi Unicef, conform unui oficial
din cadrul instituţiei.
Partidele
politice apelează la aceeaşi metodă, ceea ce atrage după sine o creştere a
numărului de adepţi cu până la 1.000 pe săptămână, comparativ cu înmulţirea lor
în mod obişnuit cu 100-200 de noi utilizatori Facebook.
Atât
în sectorul privat cât şi în cazul Parlamentului European, apelarea la publicitate
nu este o metodă ilegală, şi în plus, în privinţa bugetului utilizat,
investiţia este mică, relativ cu rezultatele obţinute. Instituţiile din cadrul
afacerilor europene consideră că aceste campanii conduc de asemenea la
îmbunătăţirea dezbaterilor în social media.
Dan
LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu