“Creativitatea stă la baza inovaţiei, un element de
diferenţiere foarte eficient în orice domeniu şi cu precădere în comunicare: de
la strategia şi mesajele alese într-o campanie, până la instrumentele folosite
pentru a comunica un subiect punctual sau modul în care este organizată o
conferinţă de presă”, spunea într-un articol din PR Romania Octav
Ştefan, PR Coordinator în cadrul SmartPoint.
Capacitatea de a fi diplomat şi a reprezenta cu succes
chiar şi branduri în care nu crezi personal este o altă provocare, fiind “o
abilitate pusă la încercare îndeosebi în spaţiul comunicării sociale (Facebook;
Tweeter), unde tentaţia de a comenta din perspectivă personală este mare”.
Evident rezultatul trebuie urmărit în fiecare etapă a
campaniei, deşi controversele apar din însuşi modul de măsurare şi cuantificare
a realizărilor. Specialiştii au la îndemână varii metode ce pot fi aplicate,
soluţia fiind însă stabilirea acestora de comun acord cu clientul.
Citind toate acestea şi alte
materiale ale specialiştilor în comunicare, un lucru este cert- PR-istul va
avea mereu nevoie să studieze, să fie flexibil, să se adapteze şi să poată ţine
aproape de noile tendinţe tehnologice, precum şi de transformările generaţiilor
ţintă.
Dan LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu