miercuri, 20 februarie 2008

Revoluţiile mămăligii în România

Recent am publicat un nou articol în Făclia de Cluj. Chiar dacă eram de abia trecut de majorat la Revoluţia din Decembrie 1989, mi-a rămas în minte expresia-etichetă a Occidentului despre mentalitatea românilor din acei ani: “Cât vor mai aştepta românii? Chiar trebuie să le explodeze mămăliga în gură pentru a-l da jos pe Ceauşescu?”. M-am inspirat din această idee şi mi-am intitulat materialul Mămăliga românească în gura europeană.

Să fiu sincer îmi place să scriu pentru presa locală. Te face să te simti aproape de cetateni şi de grijile lor. E ca o formă incipientă a blogurilor de azi. Cu echipa Făcliei de Cluj, chiar dacă s-a numit înainte Adevărul de Cluj, colaborez de aproape 11 ani. Articolele de început se pot vizualiza în cartea pe care am publicat-o în 2003 – Opinii: România văzută de la Bruxelles.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: