miercuri, 20 iunie 2012

Facebook sau Facelift european?


După lansarea din 2009 în social media, Parlamentul European explică motivul pentru care se bucură de un număr atât de mare de fani în cadrul reţelelor sociale - graţie anunţurilor publicitare postate de cei interesaţi pe pagina lor de profil şi apoi diseminate şi accesate gratuit de alţi utilizatori Facebook. Acest sistem plasează Parlamentul European în topul instituţiilor publice, fiind depăşit doar de Casa Albă şi Unicef, conform unui oficial din cadrul instituţiei.

Partidele politice apelează la aceeaşi metodă, ceea ce atrage după sine o creştere a numărului de adepţi cu până la 1.000 pe săptămână, comparativ cu înmulţirea lor în mod obişnuit cu 100-200 de noi utilizatori Facebook.

Atât în sectorul privat cât şi în cazul Parlamentului European, apelarea la publicitate nu este o metodă ilegală, şi în plus, în privinţa bugetului utilizat, investiţia este mică, relativ cu rezultatele obţinute. Instituţiile din cadrul afacerilor europene consideră că aceste campanii conduc de asemenea la îmbunătăţirea dezbaterilor în social media.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: