vineri, 9 decembrie 2016

Dan LUCA – cooperarea cu ULB (academic & training)

Acum 8 ani prezentam pe larg strategia comunicãrii politicilor europene prin 4 canale: academic, training, cercetare şi consultanţă. Mesaj înca de actualitate.

De câteva luni am început cooperarea în domeniul academic cu Universitatea Liberã din Bruxelles (ULB), prin cursuri despre “Bruxelles au concret” sau “Non-institutional (private) actors in the making of EU law”. Sãptãmâna aceasta am extins implicarea și pe palierul training, participând la o prezentare axatã pe subiectul "Engage with EU stakeholders".

Timp de 4 ore am abordat teme de interes precum:
Ø  EU landscape,
Ø  European Transparency Register and the Lobby in Brussels,
Ø  Stakeholders (ex. Agriculture),
Ø  History of EU media,
Ø  How to work with the EU media,
Ø  The influence of New media,
Ø  Trends in multimedia.

Adaptarea comunicãrii în afacerile europene, utilizând multimedia, este un exerciţiu necesar. Câteva exemple practice:
Ø  Electricity prices in Europe (Animated infographic)

Aștept cu mare nerãbdare organizarea urmãtoarei sesiuni în primãvara anului 2017.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: