Într-un interviu acordat Euractiv, Alain Beaumont, fondatorul AGEP Association Management, explică importanţa prezenţei asociaţiilor industriale, odată cu noile prevederi ale Tratatului de la Lisabona şi politica legislativă din ce în ce mai complexă.
În toamna anului trecut estimam o coagulare a multor grupuri de interese existente sub branduri mult mai clare, accesibile ca înţelegere nu doar specialiştilor europeni, dar şi publicului larg.
Îl cunosc pe Alain de vreo 10 ani şi îl felicit pentru modul cum a prezentat “lumea asociaţiilor din Bruxelles”. Este nevoie de o abordare pro-activă. Aşa cum spune Alain, “Asociaţiile au propriile caracteristici. O asociaţie trebuie să îşi construiască credibilitatea şi încrederea, prin mesajele pe care le transmite. Odată clădită, încrederea şi relaţiile de lungă durată, reprezintă mediul propice pentru crearea exerciţiului pe termen lung.”
Dan LUCA / Bruxelles
miercuri, 23 martie 2011
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu