joi, 12 decembrie 2019

Dan LUCA – activitate academicã intensã în 2019

Anul acesta a fost excelent din punct de vedere al activitãţii mele academice.

Gânditã de 20 de ani şi scrisã în ultimii doi ani, cartea “Mapping the influencers in EU Policies”, publicatã la editura Palgrave Macmillan din Londra, mã copleşeşte încã de emoţii. Cercetarea este unicã pe plan mondial datoritã abordãrii inclusive a prezentãrii entitãţiilor din jurul instituţiilor europene, începând cu Reprezentanţele Permanente ale ţãrilor membre UE, trecând prin mediul corporatist şi ajungând pânã la cei care vin din segmentul profesiilor liberale. Sper sa acest syllabus sã devinã un instrument util studenţilor interesaţi de fascinanta lume a afacerilor europene.

Am prezentat douã cursuri de semestru în 2019, ambele la Masterul în Comunicare și Afaceri Europene de la SNSPA Bucureşti. În primãvarã am expus anului I cursul ″Public Opinion in the EU”, iar în toamnã celor din anul al II-lea cursul ″European Media and the Public Sphere″.

Am continuat excelenta cooperare cu universitãţile belgiene şi în anul acesta, având intervenţii despre “the Influencers in EU Policies” în faţa tinerilor de la ULB şi despre “lumea Bruxelles-ului european” masteranzilor de la KU Leuven.

În premierã, anul acesta am efectuat o vizitã la Tirana şi am avut deosebita plãcere sã prezint studenţilor de la Albanian University oportunitãţile de a lucra în Bruxelles-ul european, chiar înainte de aderarea ţãrii la UE. 

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: