joi, 3 decembrie 2009

Comunicarea politică, tehnologie şi SUA...

… încă un subiect tratat în cartea “Dilemele comunicării UE”. De această dată luând ca şi caz concret Statele Unite ale Americii, Raluca Viman Miller, exemplifică evoluţia diferitelor media de-a lungul timpului în istoria americanilor şi influenţa acesteia în felul în care sunt utilizate în comunicarea politică.

Am dezbătut şi în alte mesaje ideea de comunicare politicã când e vorba de americani, atunci când se ating subiecte legate de PR, inovaţii ştiinţifice sau publicitate, sau când am prezentat felul lor de a gândi campaniile electorale.

Prezentul articol îşi propune să ilustreze şi “legătura dintre progresul tehnologic şi modificările survenite în strategiile de comunicare politică a preşedinţilor şi candidaţilor la preşedinţia americană”.

Urmând exemplul radioului şi al televiziunii, internetul a devenit un instrument indispensabil în comunicarea politică. Strategiile de comunicare politică americane s-au dovedit din nou “deschizătoare de drumuri, în ceea ce priveşte relaţia dintre tehnologie şi funcţionarea democraţiei”.

Dan LUCA / Bruxelles


Niciun comentariu: