joi, 24 februarie 2022

Dan LUCA – pentru al 10-lea an consecutiv la KU Leuven


Povestea a început acum 10 ani, când am fost invitat de profesorul Lut Lams să am prima prelegere la prestigioaza universitate din Leuven. Au fost 7 ani în care am inteactionat cu studenții în format clasic, în sala de curs. În ultimii doi ani am avut prezentările online, iar anul acesta a venit o nouă premieră.

 

Cursul predat astăzi a fost în format hybrid, 15 de studenți fiind în sala și alți 10 online. Pentru a interacționa cu ambele grupuri, am fost practic cablat, cu microfon portabil amintind de concertele Madonnei din anii ‘90.

 

A fost o discuţie vie despre decriptarea structurilor prezente în Bruxelles. Împreunã am ajuns la concluzia cã existã multe oportunitãţi pentru tinerii belgieni de a lucra în afacerile europene, în special pentru cei cu studii în comunicarea interculturalã.

 

Dan LUCA / Bruxelles

 

 

 

Niciun comentariu: