miercuri, 6 aprilie 2011

Online-ul afacerilor europene

Nu mai este o noutate că sursele de informare europene preferate sunt cele oferite de internet, în detrimental presei scrise. Un recent studiu realizat de Comisia Europeană, arată că televiziunea este încă bine poziţionată, comparativ cu media tipărită.

Când vine vorba de tineri şi adolescenţi, procentul celor care preferă internetului pentru a afla despre politicile UE este de 48%, televiziunea fiind încă în imediata apropiere – 47%. Cei cu vârsta cuprinsă între 25 şi 39 de ani utilizează destul de frecvent internetul, însă informaţiile provenite din mediul TV sunt pe primul loc (50%).

În contextul în care reţelele sociale încep să oglindească din ce în ce mai mult evenimentele politice europene, peste 40 de procente din cei intervievaţi le consideră cele mai potrivite căi atunci când ai ceva de spus cu privire la ce se întâmplă pe scena europeană.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: