Partea bună în extinderea îndatoririlor din fişa postului, pe măsura trecerii timpului, este că acest lucru va contribui la experienţa angajatului, aşa cum explică un material din Cariere.
Dacă avocatura este un domeniu în care specialiştii au fost nevoiţi să se reorienteze, mass media este un alt sector care a suferit modificări majore ale competenţelor şi abilităţilor necesare în îndeplinirea îndatoririlor de serviciu. Asta, nu atât din motive apărute pe perioada crizei, sau a schimbărilor din legislaţia muncii, cât din cauze rezultate din dezvoltările tehnologice.
În paralel, PR-ul şi publicitatea au fost puse în aceeaşi sitiaţie - “Comunicatorul a devenit o instituţie în sine. Pe un fond temeinic de cultură generală, la care nu ai acces imediat prin căutările pe Google, oamenii de comunicare au nevoie de cunoştinţe solide de tehnologie a informaţiei, de abilităţi în administrarea comunităţilor“, descrie rezultatul acestor schimbări Rareş Petrişor, preşedintele Asociaţiei Române de Relaţii Publice.
Dan LUCA / Bruxelles
joi, 4 august 2011
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu