Un recent studiu, intitulat simplu „Lobby în România“, şi-a propus o analiză completă a acestui domeniu, alcătuind o fotografie realistă a activităţii lobbyiştilor şi opiniile decidenţilor, dar în acelaşi timp şi ale opiniei publice.
Rezultatele cercetării, vizibile acum pe PR Romania, concluzionează, contrar informaţiilor vehiculate în spaţiul public ce susţin că ar exista doar câteva companii care fac lobby în România, faptul că mult mai multe categorii de actori sunt implicaţi în activitatea de lobby. ONG-urile ocupă primul loc cu 38%, urmate de companiile multinaţionale (29%), doar 4% fiind companii specializate care desfăşoară activitate de lobby pentru şi în numele unor terţi.
Am intrat şi eu pe acest subiect controversat, aducând în atenţie, în linii mari, cum se văd lucrurile de la Bruxelles.
Dan LUCA / Bruxelles
vineri, 27 ianuarie 2012
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu