miercuri, 11 ianuarie 2012

Un blog, 800 de mesaje, o nouă promisiune

În cei peste 4 ani de când am lansat blogul, am publicat deja peste 800 de mesaje, în care mă adresez fiecărui român, indiferent de profesie sau statut social. Mă străduiesc să formulez mesajele în aşa fel încât să placă publicului, dar mai ales să le fie folositoare.

Încerc să scriu aproape zilnic, pentru a fi în permanent contact cu vechii cititori, blogul având acum peste 55.000 de vizitatori, care s-au obişnuit cu intervenţiile mele legate de evenimentele marcante de pe scena europeană, cu sfaturile şi informaţiile care sper să le fie în continuare utile.

Blogul este din ce în ce mai mult şi o oglindă a activităţii mele profesionale şi a experienţei pe care am acumulat-o în anii petrecuţi în capitala comunitară.

Am observat că sunt urmărit cu tot mai mult interes şi în mediul academic. Mulţumesc celor care mă citesc şi mă recomandă! Promit să nu dezamăgesc!

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: