Revin
puţin la situaţia sportului în România. Subliniam că performanţa
cere investiţie, însă asta nu e totul. Sunt sporturi despre care abia se
mai aude, câte un articol răzleţ în ziarele şi publicaţiile de profil, şi e
păcat. La fel, şi despre sportivii români, cu rezultate bune, însă activi în
domenii mai puţin promovate.
Administraţiile
locale, chiar şi cele din mediul rural, au profitat de fondurile europene, destinate dezvoltării
infrastructurii sportive: terenuri moderne, săli de sport, vestiare. Şi asta
este foarte bine! Ceea ce este important însă este să se şi folosească acum
capacitatea lor. Se găsesc şi sursele de finanţare a preparatorilor?
Până
la urmă, este vorba despre un deficit cultural, sau de unul economic?...
Despre
sportul românesc şi despre cum se poate construi un brand sportiv, mai puteţi
citi:
Dan
LUCA / Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu