Într-o lume marcată de fuga continuă după obţinerea cât mai rapidă a beneficiilor, fie ele financiare, sau de altă natură, se întâmplă de multe ori să se uite de partea umană a activităţilor profesionale zilnice.
Se simte nevoia unei evoluţii în management, şi trebuie să se acorde o atenţie mai mare managementului resurselor umane. Dincolo de toate sloganele pompoase gândite ca să-i încurajeze pe angajaţi şi să-i pună într-o lumină bună pe angajatori, practic, nu doar teoretic, resursele umane sunt adevărata bază a succesului şi trebuie să fie tratate cu adevărat “omenesc”.
Brand-ul este clădit cu ajutorul oamenilor. Un bun angajator este cel care înţelege că poate reuşi acest lucru punând cărămidă peste cărămidă în construirea unei bune relaţii între angajaţi, schimbând perspectiva asupra muncii într-un mod pozitiv, la toate acestea adăugând ingredientele necesare pentru crearea unei atmosfere de lucru relaxante şi lipsită de stres pentru oamenii lui.
Dan LUCA / Bruxelles
vineri, 21 mai 2010
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu